• چهارشنبه 21 اسفند 1398
  • --
آموزش سئوی سایت - آموزش تخصصی سئوی سایت
کد مقاله: 54

دوره آموزش سئو سایت (seo) به شما کمک خواهند نمود تا مباحث سئو سایت را به شکل کاملا حرفه ای و تخصصی آموزش ببینید


آموزش سئو سایت

در یک جمله، تکنیک های سئو به شما کمک می کنند رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بالاتر ببرید. در واقع برای این که بازدید سایت خود را به شیوه ای هدفمند افزایش دهید، نیازمند اجرای تکنیک های سئوی سایت هستید.

 

آموزش سئو سایت

دوره آموزش تخصصی سئو

رعایت اصول سئو از این جهت حائز اهمیت است که الگوریتمها و استانداردهای موتور جستجوی گوگل به طور مرتب در حال تغییر است و برای این که بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را از طریق موتورهای جستجوگر به سایت خود جذب کنید، نیازمند درکی واضح از این الگوریتمها و استانداردها خواهید بود. 

لذا بخش قابل ملاحظه ای از دوره آموزشی سئو، به شناخت این قوانین و دستورالعملها اختصاص دارد. 

لازم به توضیح است که اگر هنگام اجرای اصول سئو در سایت خود، درست عمل کرده باشید، نیازی نیست راجع به تغییراتی که در الگوریتم های موتور جستجو صورت می گیرد، نگران باشید چرا که تغییر این الگوریتمها در جهت جذب بیشتر مخاطب و قرارگیری کلمات کلیدی بیشتر در صفحات اول جستجوست و. تنها کسانی باید نسبت به تغییر الگوریتمهای موتور جستجو نگران باشند که از روشهای ساده انگارانه و با استفاده از ربات هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، سعی در افزایش بازدید سایت خود دارند.  

دوره آموزش سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو مناسب برنامه نویسان وب، طراحان سایت، دارندگان وب سایت و وبمسترها 

آموزش تخصصی سئوی سایت

SEO  یعنی تکنیک ها و روش های تولید صفحات وب به گونه ای که برای موتورهای جستجو جالب و  ارزشمند باشند.

 

علت اصلی اهمیت آموزش سئو

کسب و کارهای اینترنتی و تمام کسب و کارهایی که از طریق یک وب سایت در دنیای مجازی حضور دارند، برای کسب درآمد بیشتر باید بهتر و بیشتر دیده شوند تا مخاطب را به خود جذب نمایند. برای بهتر دیده شدن راهی جز بالا بردن رتبه سایت در موتور جستجو و مهمترین آنها موتور جستجوی گوگل وجود ندارد. لذا اهمیت موضوع سئو به قدریست که گفته می شود موفقیت هر کسب و کاری وابسته به دانش سئوی کسب و کار و توانایی او در بهینه سازی وب سایتش است. از این جهت همه اشخاصی که به هر شکل در فضای وب مشغول به فعالیت هستند احتیاج به آموزش سئو و بهینه سازی سایت دارند.

 

مقاله پیشنهادی:  راه اندازی کسب و کار

فراگیری راهکارها و تکنیک های سئو و آشنایی با ابزارهای بررسی سئو، نقش مهمی در موفقیت شما داشته و ضمن تسریع پیشرفت کاری شما، از ضررها و شکستهای محتمل شما در فضای وب، جلوگیری خواهد نمود. تکنیک های سئو به شما کمک می کنند که در کلمات و عبارات کلیدی مورد نظر خود، رتبه بالاتری در موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل به دست آورید و در فهرست نتایج جستجوی آن کلمات کلیدی، وب سایت خود را بالاتر از وب سایت رقبا نمایش دهید. 

دانش سئو، تکنیک ها و اصول متعددی را شامل می شود و تکیه بر روی یک تکنیک خاص (برای مثال تولید محتوای جذاب) به تنهایی شما را به نتیجه نخواهد رساند.  لذا با شرکت در دوره های آموزشی سئو، می توانید دانش خود را در این زمینه گسترش داده و کسب و کار خود را در این زمینه، خودکفا کنید.

لازم به ذکر است که یکی از زمینه های بسیار جذاب و سریع ورود به بازار کار، فعالیت در حوزه سئوی سایت است چرا که این روزها تمام کسب و کارها، به حضور در فضای وب نیاز دارند و تخصص سئو یکی از تخصص هاییست که خلاء آن در بازار کار، به شدت احساس می شود. 

روش های ارائه شده در دوره آموزش سئو سایت در شرکت دانش و فناوری بامداد به طور کلی منحصر به فرد و استثنایی می باشد.

 

ورود به جرگه شاغلین با یادگیری دانش سئو؟

خود شما روزانه چند بار برای یافتن پاسخ سؤالات خود یا یافتن کالا و خدمات مورد نیاز خود به موتورهای جستجو (به ویژه گوگل) سر می زنید؟ با توجه به آمارهای بدست آمده تنها  5% از کاربران موتورهای جستجو، نیاز به پیمایش صفحه های دوم به بعد را پیدا می کنند و بیشتر کاربران، پاسخ خود را در همان صفحه اول، پیدا می کنند. 

با توجه به آمار فوق، به این نتیجه می رسیم که رسیدن به ده رتبه اول، برای بسیاری از وب مستر ها و صاحبان سایتهای اینترنتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. 

سئوی سایت یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یا به زبان رایج و راحت تر دیده شدن در دنیای اینترنت، در دنیای گسترده ارتباطی امروز تبدیل به دانشی شده که بدون آن هیچ کسب و کاری در دنیای اینترنت به نتیجه نخواهد رسید..

نهایتاً به این نتیجه می رسیم که اگر شما بهترین برنامه نویس و بهترین طراح رابط کاربری باشید و توانسته باشید، سایت جامع و کارآمدی را طراحی کنید، تا زمانی که تکنیک ها و اصول سئو را در وب سایت خود پیاده نکرده باشید، در زمینه بهره برداری مؤثر از وب سایت خود و در نتیجه فروش و عرضه محصولات یا خدمات خود موفق نخواهید شد. 

تیم تخصصی اساتید شرکت دانش و فناوری بامداد در دوره آموزش سئوی سایت، تمامی این تکنیک ها را در قالب یک دوره آموزشی 20 ساعته به شما آموزش می دهند. 

برای آن دسته از افرادی که نیاز مبرم به ورود به بازار کار را دارند ولی قبلاً در هیچ دوره ای برای کسب مهارت شرکت نکرده اند، تخصص سئو، موثرترین و سریع ترین انتخاب است. بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی یا دانش برنامه نویسی، طی یک دوره آموزشی 20 ساعته، خود را برای ورودی سرافرازانه به دنیای متخصصین IT کشور آماده کنید.  

ما در دوره آموزش سئو سایت سعی می کنیم به شکل کاملا بنیادین و به دور از تظاهر و کاملا صادقانه، کلیه مباحث سئو و بهینه سازی سایت را به شما آموزش دهیم. 

همین حالا، از اینجا ثبت نام کنید. 

لینک معرفی و ثبت نام دوره

آموزش سئو سایت

 


مقالات مرتبط:

دیدگاه کاربران: